joi, 8 iunie 2017

"Pedeapsa cu care mă confrunt în Iran este moartea"


O actriță iraniană care a părăsit Islamul pentru creștinism a fost de două ori refuzată de azil în Suedia și ar putea fi trimisă înapoi în Iran, unde pedeapsa pentru convertire include moartea.

Aideen Strandsson a declarat pentru CBN Știrea că sa convertit în secret la creștinism, în timp ce mai trăiește în Iran.

"Am citit Biblia și am înțeles ceea ce a spus Isus despre pace, despre dragoste, despre bunătate și în inima mea am devenit creștin când eram în Iran", a spus ea într-un interviu cu Dale Hurd al CBN.

Acum trei ani, sa mutat în Suedia și și-a proclamat public noua credință, dar cererea ei de azil a fost respinsă de oficialii guvernamentali și de o instanță de imigrare.

"Ei au simțit asta, ei nu cred că sunt în pericol și cred că acesta este motivul", a spus ea.

Regimul islamic din Iran persecută creștinii. Bisericile din biserică sunt percheziționate și închise, iar liderii sunt închiși și adesea bătuiți și torturați. Regimul urmează legea Sharia, care cere pedeapsa cu moartea pentru apostați - aceia care părăsesc islamul să urmeze o altă credință.

"Toată lumea știe despre situația din Iran și din Islam. În Sharia, convertirea religiilor nu este acceptabilă și pedeapsa pentru această problemă este moartea", a spus Strandsson.

Avocații ei continuă să lupte împotriva cazului său de azil, dar cu două negări Strandsson declară că situația ei este periculoasă.

"Nu știu ce se va întâmpla cu mine, știu că pedeapsa pentru mine în Iran este moartea ... mă gândesc la Isus mă va ajuta, mă confrunt cu deportarea și nu știu ce se va întâmpla, Am speranță în Isus, este doar ultima speranță pe care o am în viața mea ".

Christian Convert Faces Deportation

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu